Start2Run

WAT

START 2 RUN is een organisatie van ADD RUNNERS KORTESSEM waarbij onder begeleiding geleidelijk opgebouwd wordt om 5 km te kunnen lopen. De test op de 5 km wordt gelopen tijdens de Kerkenloop.

VOOR WIE

Voor iedereen, jong of oud met een sportieve ingesteldheid vanaf 12 jaar !
Leer in groep 5 km lopen in slechts 10 weken!
Snelheid heeft geen belang, enkel en alleen rustig leren lopen, in een aangename sfeer!

WANNEER

Vanaf dinsdag 8 augustus 2023 om 19 u. op de atletiekpiste.

WAAR

Deze Start to Run-sessie wordt gegeven op de atletiekpiste te Kortessem, Mersenhovenstraat 15 (ingang via Sporthal).

HOE

We trachten in 10 weken, 3 keer per week (dinsdag en donderdag onder begeleiding en 1x individueel), ons doel te behalen, nl. deelnemen aan de 5 km tijdens de Kerkenloop op 15 oktober 2023.

INSCHRIJVEN

- Inschrijving:  vanaf de dag zelf, voor de start van de 1ste sessie en dit vanaf 19 u. in de inkomhal van de sporthal.

KOSTPRIJS

€ 35 (incl. T-shirt, verzekering, begeleiding, douchegelegenheid).
Na ontvangst van het diploma, krijg je bovendien een gedeeltelijke terugbetaling door het ziekenfonds.

Gilbert Simal - GSM: 0477/268123 - Email: gilbert.simal@skynet.be